IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Khamis, 17 Jun 2010

Sup sayur campur

Simple jer masak hari ni..sardin asam pedas dan sup sayur campur...sardin rasa dah masuk entri...kali ni giliran sup sayur jer ok!!!...makan nasik panas-panas..memang meletup...as usual cikma makan nasi tapi kali ini tidak bertambah ok!!!sebabnya..cuti ni berat badanku terlebih-lebih bertambahnya..aiyooo..dah rasa jeans dah sendat seh!!!..wajib ni buat latihan rejim mengurangkan kuantiti makan nasi...huhu...diet ek cikma!!!!..tapi taklah sampai tak makan kan......



Sup sayur campur..

CIKMA : Entri makan jer keroje aku ni..mana badan x naik2...huhu

4 ulasan:

  1. cikma
    dari en3 tu cakap pasal sasardin masak asam
    kecur mulut nih...sup sayur pun sodap kan...

    BalasPadam
  2. MHJ, bagus asyik masak memasak ni..adakah tak lama lagi menjait yr sis..muha ha ha..hopefully ya..kihkih

    BalasPadam
  3. sayang2ibu : hehe..simple jer kak..janji boleh makan!!!huhu

    BalasPadam
  4. yat maria : hehe..ma kasih..cuti sekolah ni duk masak jelah..kih3..emmm...menjait yr????tak paham ler kak???abende tu???

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails