IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Ahad, 6 Jun 2010

Koktail buah-buahan

Kali pertama buat ok!!!..senang rupa-rupanya..seronok lah pulak kalau benda yang kita buat menjadi..hehe..selesai sudah untuk aku membuat agar-agar dan koktail..penat dan letih sebenarnya..tapi masih gagah update blog..Alhamdulillah..kenduri kahwin adik telah selesai..nanti ada masa ku masuk dalam entri lain tentang majlis kahwin tu.......






CIKMA : Cuti ni makan jer aku..aduhai bila nak diet ni!!!

2 ulasan:

  1. aku reti gak buat benda ni..baru suami minta semalam..tapi tak terbuat lagi, alasan gula tak cukup..hehe

    BalasPadam
  2. alfa : tunggu jer ko lepas pantang baru buat za!!!senang..habis citer...huhu

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails