IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 15 Jun 2010

RINDU BANGET!!!!!!

Salam...dan sejahtera...hadui.......rindu banget sama ini blog..seminggu yang rasa macam sebulan...sebulan yang rasa macam setahun...hehe...tangan yang sentiasa ingin menari-nari pada keyboard...lappy yang sentiasa di rindui dan di ingati..blogger2 yang sentiasa di sayangi dan tersemat di dalam hati..wah!!!bermelankolik pulak aku pepagi buta ni...huhu...

Terlalu banyak yang nak di tulis..yang nak di khabarkan dalam ini blog..tapi seperti biasa aku akan bermukadimah dulu...macam-macam nak tulis sepanjang ketiadaan aku untuk seminggu ni...yang pasti blog dan muka buku aku selepas ini takkan sunyi dan sepi...kalau sepi pun untuk sehari dua jer...kalau tak..nanti tak ramai yang nak baca dan singgah2 ini blog...wakakaka....

Anyway..tunggu jer apa yang akan aku tulis k...tapi yang pasti aku RINDU BANGET sama ni blog dan juga muka buku..serta juga seseorang!!!wah!!!sapa tu....huhu...rindu dari jauh jer k..........

CIKMA : Entri yang saje ngada-ngada jer ni!!!!huwaaaaaaa.....

2 ulasan:

  1. Salam rindu diangin lalu..

    sbb rindu cikmalah makanya akak mng TAG....
    HEHEHEHE...SILO JAWAB tag TU YE...

    http://mycutelife-sayangsayangibu.blogspot.com/2010/06/pecinta-makanan.html

    BalasPadam
  2. sayang2 ibu : hehe...orait2..nnti saya amik n jawab k....

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails