IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Ahad, 4 April 2010

Bila tiada di depan mata...

Lumrah manusia...selalu nya kalau orang yang kita kenal di depan mata...kenkadang buat tak tahu je...buat tak endah....siap buat-buat tak kenal lagi...kalau terjumpa pun...pandang sebelah mata ataupun senyuman tak ikhlas di berikan....

Tapi..kalau orang tu tak de kat depan mata...kita tercari-cari..ternanti-nanti..tertunggu-tunggu..rindu-rinduan..macam-macam lagi lah perasaan tu..itulah dia resam manusia...bila tiada di depan mata...barulah rasa macam tidur tak lena...mandi tak basah..makan tak lalu...huhu...


CIKMA : Tiada kena mengena ngan aku tentang entri ni..saja jer tulis...hehe

2 ulasan:

  1. eleh.... malu nak ngaku ker? dah ada yg bertapak dihati?

    BalasPadam
  2. haha..tiada lagi manusia yang bernama lelaki bertapak di hati sekarang ni!!!tapi tak tau lah di kemudian hari....huhu

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails