IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Isnin, 4 Jun 2012

Keadaan saya....aduh!!



Apa yang perlu saya buat...aduh!!sampai sakit dada ni tahan batuk...sejak awal cuti sehingga sekarang keadaan masih sama...badan masih lemah..kejap panas..kejap sejuk..selesema pun tak kurang...sekarang ni batuk pulak yang tak henti-henti..peneman di kala dah tak tahan...fisherman's friend dan ubat batuk cap ibu dan anak..ok...aku degil jugak..air sejuk kengkadang layan...benda-benda sejuk pun ada gak makan..tapi tak le selalu sejak batuk ni..kalau pergi kenduri sah-sah le kan dorang hidang air sejuk...aduhai..bila nak sihat betul-betul ni....:(....

CIKMA : Baru rasa sungguh nikmatnya bila sihat...ingat 5 perkara...sihat sebelum sakit.....muda sebelum tua....lapang sebelum sempit....kaya sebelum miskin.....hidup sebelum mati...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails