IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Ahad, 10 Jun 2012

Anak kampung...




OK...lama tak bersiaran..sibuk arr...sibuk menghabiskan cuti persekolahan..sudah sampai petang tadi..fuh!!!rasa penat drive sensorang ni...motif balik awal??..saja jer..hehe..dah rasa penat nak balik pagi Isnin nokk..al maklum dah tua!!!..

Apa cerita cuti-cuti terakhir ni..nanti aku bagitau..layan lagu ni ekk...anak kampung..yup...aku anak kampung...walaupun di besarkan di pekan..tapi aku tetap rasa aku anak kampung...sedar akan diri yang duduk di perantauan ni..ceh!!yolah tu..yelah...selalu kalau kita balik rumah mak bapak kita..ada kita cakap..aku nak balik pekan ni...tak kan...mesti cakap aku nak balik kampung..walhal rumah mak bapak kita  kat kawasan pekan/bandar..tak gitu...gitu-gitukan dan selamat sejahtera....:)..kekeke

LIRIK LAGU ANAK KAMPUNG (JIMMY PALIKAT feat ONE NATION EMCEES)

yo jp ksitau lu...

jp:
Memang aku ini , anak orang miskin
tiada apa-apa , yang dapatku berikan
engkau memang cantik
memang tidak padan dan tidak sepadan

mimi:
aku anak kampung , tiada pelajaran
kuli - kuli sahaja ,memang tidak padan
cute bah kau itu
ramai yang tergoda lagi yang jelita

CHORUS

tiada keretaku bawa kau jalan - jalan
rumahku pun tiada adapun bapa punya
apa lagi belanja mau bayar berian
kahwin sama kamu
bukannya ku tidak suka sama kamu
tapi aku takut hidup kau kan sengsara
kerna aku cinta aku lepaskan kau sama org lain

2nd verse

mimi /jp
kita masih muda , masih ada masa
janganlah kau cari gadis macam saya
engkau memang cantik
nanti kau menyesal tiada guna

anak kampung ku anak kampung
tidak padan tidak sepadan

RAP

zydee
hey si gadis yang manis
ku simpan duit sampai perut kempis
kalau dah cukup kita renjis - renjis
jangan kau nangis menu kita ikan bilis

jojo
sia sanggup buat apa saja
siang malam overtime kerja
laman facebook nda sempat buka
ndamau kau sedih dan kecewa

zydee
jangan kau sedih sabar kau gia
nanti kereta,rumah , ku buat kau bahagia
bukan undur diri belum bersedia
kau tunggu saja odooii giaaa
JP

CHORUS

tiada keretaku bawa kau jalan - jalan
rumahku pun tiada adapun bapa punya
apa lagi belanja mau bayar berian
kahwin sama kamu
bukannya ku tidak suka sama kamu
tapi aku takut hidup kau kan sengsara
kerna aku cinta aku lepaskan kau sama org lain


engkau masih muda , cantik lagi menawan (jangan2)
janganlah kau cari lelaki macam saya (ok bah kalu ko)
engkau memang cantik (ahaa yup)
nanti kau menyesal tiada guna

nanti kau menyesal tiada guna x3

ahaa byebye


CIKMA : BEST giler lagu ni...suka dengar remark lagu ni...terasa hati nak bawak lagu ni dalam pertandingan perbarisan rumah sukan..kalau ada lah pertandingan tu lagi..dulu guru besar lama memang kena ada/wajib buat persembahan perbarisan tu..tapi sekarang..tau tau le teman...:)hehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails