IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Jumaat, 15 Jun 2012

Cuaca panas dan jerebu


Harap semua bersabar ye..memang cuaca panas sekarang..perubahan suhu yang mendadak..minggu ni sahaja hujan tak pernah lagi turun...kalau tidur tu..rasanya memang tak selesa..pasang kipas ke tahap maksima..pastu buka tingkap lagi..tapi panasnya...uihh..tak tau nak habaq!!!

Hari ni jerebu di sekitar kawasan lembah Klang..3 tempat di laporkan membuat bacaan IPU tidak sihat iaitu Pelabuhan Klang, Shah Alam dan Kuala Selangor..ni di sebabkan jerebu yang merentas dari sempadan Sumatera,Indonesia..

Sejak 2,3 menjak ni pun Cikma tengok langit sangat kosong..tiada awan..memang tandanya suhu sangat tinggi..petang tadi sempat snap gambar matahari yang memang cantik..nampak penuh bulat nya matahari..mungkin sebab jerebu..Kuasa ALLAH SWT...musim panas di luar negara...kita di sini juga rasa cuaca yang panas...

Kepada semua blogger..banyakkan minum air masak..dan rehat2 lah di rumah..sekarang ni pun dah ramai yang demam dan batuk..kesan daripada cuaca yang panas ni...ok..

CIKMA : Sangat haus..rasanya berliter-liter satu hari minum air..pagi petang malam asyik masak air jer aku...huhu...

2 ulasan:

  1. .....mamaijat terasa dah 'out'.....huh!!!!

    BalasPadam
  2. mamaijat : rest2 tau mama..jgn kuar2 umah..hehe

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails