Monday 14 May 2012

Sudah terlalu lama meninggalkannya...

Inilah jadinya...aduh,sakit nyer!!!sungguh dah nak masuk hari kedua..sakit masih terasa..nak berjalan dan bangun pun payah..tolong!!!

Badan dah tak fit..memang lah gini jadinya..bukan sebab terpaksa..tapi memang rela melakukannya..mencabar diri sendiri nak buat..nak tengok sejauh mana kemampuan diri..last-last..haha..hambik ko..tak menyesal pun..just nak amik pengalaman dan keterujaan melakukan jungle tracking tu...:)

Buat apa datang jejauh kalo tak buat kan...hehe..sebenarnya sekolah Cikma telah mengadakan aktiviti LADAP di luar sekolah..kali pertama dan sangat menyeronokkan..aktiviti di adakan di JANDA BAIK, BENTONG, PAHANG...kali pertama jejak kaki ke sana..sebab tu teruja lebih..well..nanti Cikma cerita lebih lanjut tentang aktiviti out door ni ekk....



Dah banyak tampal benda ni kat badan!!!aduhai...


Minyak ni pun sama..adeh!!!


Kengkonon nak bagi hilang sakit derr..haha..teringin plak nak makan..last-last x abis..buat breakfast pagi Isnin....


CIKMA : Gigih jugak kemas rumah dan membasuh kain walaupun badan sangat sakit...time hujung minggu lah nak mengemas rumah kan...emmm

2 comments:

  1. tahniah cik ma. aku gak tak panjat. seriau tgk bukit tu tinggi benor.

    ReplyDelete
  2. aza : thanks za, aku nak buat..walaupun 1st time aku tgk dh tinggi gitu..tp aku ckp dlm diri ..aku boleh..hehe..

    ReplyDelete

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...