IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Khamis, 3 Mei 2012

The Avengers


Inilah yang dikatakan berbaloi menonton wayang...peh!!memang kelass!!Cikma tak boleh nak describe betapa bestnyer citer ni..bagi 41/2 bintang!!..

Ada beberapa kesilapan kecil..tapi jalan cerita dan scene perang nya menutup segala kelemahan itu..sangat teruja sebenarnya dari tahun lepas..memang menunggu filem ini di tayangkan..dan yang best..sanggup perabih tiket wayang untuk 3D nyer...memang berbaloi ok....lagi pun nilah genre filem yang paling aku suka..sangat suka..ok!!!so, keterujaan dan kegembiraan tengok filem ni memang buat Cikma puas hati..

Sesapa yang belum tengok filem ni..pegilah tengok ekk...gerenti puas hati..memang tak berkelip mata tengok wooo....layan...

CIKMA : 1st time tengok kat Berjaya Times Square..my bro yang bawakan...hehe..lepas ni...G.I JOE - RETALIATION...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails