IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Isnin, 28 Mei 2012

Kena tegur.......

Ye ker???..entahlah...tak nak pikir lebih-lebih...rasanya tak lah keluarkan kata-kata yang tak elok..tak rasa seram sejuk masuk..macam biasa jer..tapi...bila famili kata macam tu rasa nak rewind balik hari yang aku pergi tu...tapi...rasanya memang tak terkeluar pun...

Memang sebelum naik Cikma ada keluarkan kata-kata kesat ekoran seekor gagak hitam buatkan aku memang rasa nak 'cekik' dia..tapi..aku banyak-banyak beristighfar dan mengucap panjang waktu tu..ALLAH SWT dah pun membalas 'perbuatan' dia yang selalu sakitkan hati orang tu....tapi..yelah..malas nak pikir lebih-lebih..rasanya bukan sebab mulut atau fikiran Cikma masa tu yang boleh pengaruhi semua ni kan...benda nak jadi nak buat macam mana..semua ALLAH SWT punya kuasa...

Tak sampai seminggu lah Cikma sihat...Jumaat lepas rasa tekak dah lain macam..perit..esok pagi masa nak bertolak balik ke Diamond Bay..badan dah mula rasa lemah..ambil panadol...sampai hari ni...sakit tekak di tambah selesema dan badan panas masih ada...sejak balik dari Janda Baik..badan masih lagi tak berapa nak sihat sepenuhnya..sihat tak sampai seminggu..alih-alih..demam datang balik..perut pun masih tak berapa nak elok jugak lagi...rasa macam nak membuang..sampai je toilet..takde apa-apa pun..duk melangut je tunggu macam buah durian tak gugur..hehe..

Entahlah..bila nak sihat 100%..nasib cuti sekolah..bolehlah berehat sikit..harap-harap aku takde apa-apa..rasa macam nak buat blood test..tapi....masih tak confident lagi...takut penyakit lain pulak yang dapat!!!aish...(mode: risau)...:(



CIKMA : Badan rasa lenguh-lenguh..panas dalam..pening..selera makan..kompen dah takde...aish!!memang boleh kurus Cikma tahun ni...:)..

2 ulasan:

  1. ........biasalah cikma..penyakit ni kalau nak datang bagai ribut..tapi nak baik...macam semut..semuanya nak uji kesabaran kita...
    selalu sihat,tetiba bila x sihat,sabarkah kita...kan!!!

    BalasPadam
  2. mamaijat : mmg bersabar ni...ntahlah..rasa tak selesa..batuk dan rasa nak demam je saya ni.smpai skang x elok2..harap boleh elok sebelum bukak sek..:)

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails