IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Ahad, 27 Mei 2012

Sudah ada..

Yup...sudah ada...sudah dapat..tersenyum sumbing bila kali pertama dapat...hehe..dah jejak usia 30 baru nak buat kan...:)

Kat mana nak pergi...rancangan ada..tapi tak tahu jadi ke tak??Insyaallah kalau di murahkan rezeki kan..Cikma buat siap-siap takut lepas ni sibuk...apa-apa pun..bila dah ada benda ni kena lah simpan dengan elok...yelah takut hilang kan...sama penting nya dengan kad pengenalan...



CIKMA : Jadi ke tak jadi ke...nak pergi jugak tahun ni..motif???hehe...

2 ulasan:

  1. ...nak ikooottttttttttt.....

    BalasPadam
  2. mamaijat : jommm mama..terasa dah nak terbang ni..hehe

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails