Sunday 13 May 2012

MAK , IBU, UMMI, BONDA, MAMA



Saya terlalu mengagumi beliau..tidak tergambar perasaan saya tatkala saya dipilih menjadi salah satu anak kepada beliau..bersyukur padaMU YA ALLAH kerana memberikan saya bidadari ini..melahirkan dan membesarkan ku dengan kudrat serta penuh kesabaran...sentiasa menjadi pendorong dan kekuatan saya..menjadi tempat saya bermanja..walaupun ada ketika saya bertingkah kata dengan beliau..tetapi MAK tetap MAK...SELAMAT HARI IBU kepada MAK...jasa serta pengorbananmu hanya dapat di balas oleh ALLAH SWT...ANGAH SAYANG MAK......:)


CIKMA : Bersyukur dan bertuah kerana masih ada MAK disisi..kepada semua wanita di seluruh dunia yang bergelar ibu..SELAMAT HARI IBU...:)

2 comments:

  1. ..salam & selamat hari ibu buat MAK cik ma....

    ReplyDelete
  2. mamaijat : thanks mama..same to u...:)

    ReplyDelete

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...