IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 8 Mei 2012

Amalin dah balik...:)


Alhamdulillah..petang tadi ALONG sms..dia bagitau yang AMALIN dibenarkan pulang ke rumah..syukur sangat-sangat...rasa macam tak sabar nak jumpa dia balik...bila aku tanya ALONG boleh tak ALIN makan..ALONG masih tak cuba lagi..maybe keadaan dia yang lemah..Cikma tak nak tanya bebanyak kat ALONG...faham keadaan ALONG yang penat ke sana ke mari..Insyaallah kalau ada kelapangan Cikma nak jenguk AMALIN di Klang....


CIKMA : Minggu ni kursus di Janda Baik..emm...layan je lah...lagipun tak pernah pergi ke sana...dengar cerita nak naik sampai ke Genting...pun sama gak..kali pertama lah Cikma ke sana...rasa macam nak naik ke Genting..emm..tapi tengok keadaan.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails