IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 22 Mei 2012

Hujung minggu di Klang

Hujung minggu di Klang..penuh dengan rasa gembira dan gelak je memanjang..almaklum berkumpul satu keluarga..macam-macam versi lawak keluar..hehe

ABAH dan MAK datang ke Klang nak tengok AMALIN..sejak ALIN keluar dari IJN..mereka tak pernah tengok dan lawat lagi..kebetulan Cikma takde apa-apa program..Jumaat petang dah cabut pergi umah ALONG...

Sempat jugak buat laksa utara (KAK LONG buat..aku tukang tolong jer)...rasa teringin nak makan...yolah..sejak seminggu lalu selera makan takde..kira bolehlah nak isi tekak ni...lepas tu pulak MAK bawak macam-macam makanan dari Diamond Bay..apa lagi melantak ler kerja nyer..huhu...tapi macam biasa perut dah tak boleh terima banyak sangat makanan dalam satu masa...masih meragam lagi..so, kena makan sikit-sikit...

Malam minggu, makan kat luar..sepupu belanja..syokk woo...tulah kan..memang hujung minggu aritu di penuhi dengan aktiviti makan!!!haha..pastu sekarang dok risau berat badan dah naik...hehe...lantak ler..janji selera makan dah kembali ok walaupun belum seratus peratus...layan ekk sikit gambar yang sempat di snap sepanjang hujung minggu yang lalu....:)


Hambik!!satu meja penuh dengan makanan!!hehe


Laksa Utara..made by Kak Long


Dua orang budak comel rehat-rehat lepas main....hehe




Gambar terbaru AMALIN...ok sikit..cuma masih muntah lepas minum susu..susut sikit badan dia lepas operation hari tu....


Dinner malam minggu di Rantau Panjang, Klang


CIKMA : Rasa semua masalah hilang bila jumpa family...:)....

2 ulasan:

  1. ...LAPAR tenguk makanan2 tu...

    ...mamaijat doakan...semuga Alin terus sihat....
    insyaallah...

    BalasPadam
  2. mamaijat : hehe..lapar ekk..x pe kat umah mama kan ada chef..suruh je dorang masak..Insyaallah..semoga ALIN sentiasa sihat..heppi holiday mama...:)

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails