IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Ahad, 2 Januari 2011

....2011....

Salam dan sejahtera..baru sibuk nak letak dalam entri..padahal dah 2 hari tahun baru 2011...sangatlah sibuk dan tiada masa....sangat letih dan badan dah mula rasa sengal-sengal...balik sekejap ke DIAMOND BAY untuk cuti tahun baru....ALIN ada kat Perak..sebab itu aku balik ke kampung......

Tahun 2011...seperti tahun-tahun sebelumnya...Cikma tahun ni macam tak simpan azam...azam yang sebelum ni pun belum terlaksana sepenuhnya..continue ajelah...cuma bezanya tahun ni...aku sebagai pendidik akan menjalankan tanggungjawab aku di sekolah tahun 2011 ini pada waktu sesi petang...so, kena tunning semua kerja yang dah biasa aku buat pagi dan tengahari sebelum ini kepada waktu malam...berfb dan update blog...emm...mula-mula maybe tak biasa..lama-lama nanti ok kot...:)

Beberapa jawatan baru juga aku pegang untuk sesi 2011 di sekolah..harapan....dapat menjalankan amanah dan tanggungjawab yang diberikan dengan sebaik mungkin..Insyaallah....

Semoga tahun 2011 menjadi tahun yang terbaik daripada sebelum nya..SELAMAT TAHUN BARU kepada semua blogger....:)



CIKMA : Nikah???emmmmm adakah tahun ini....Insyaallah....:)doa2kan.....

4 ulasan:

  1. .....will be missing you...

    BalasPadam
  2. selmat tahun baru cik ma... sedih bila tgk meja sebelah kosong waktu pagi

    BalasPadam
  3. mamaijat : miss me???...i'll be missing u'lls at standard 1....:(

    BalasPadam
  4. kak min : jgn sedey2 arr kak..sya ada lagi kt skpi...cuma sesi ngajar x sma..bleh jer jmpe gak...hopefully thn 1 2011 lebih baik dari thn seblmnya...harap jugak guru2 beri kerjasama bg memastikan thn 1 2011 berjalan dgn baik dan teratur...

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails