IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Rabu, 12 Januari 2011

New House

Lama nak bagitau kat blog ni (semua benda ko nak bagitau Cikma oii)...haha...saja je kan....aku dah pindah rumah sewa baru..akhirnya....dah masuk 2 minggu aku duduk rumah baru ni...bagi aku sangat selesa (kecuali kena berebut tempat parking kereta jer)...yang lain memang ok...rumah sangatlah baik dan lebih elok berbanding rumah sewa lama..cumanya aku kena bayar lebih dari rumah lama....tapi berbaloi dengang keadaan rumah...cantik lah (bagi aku yang bujang ni)...2 bilik tidur, 2 bilik air (sorang satu ok)...dapur dan ruang tamu yang selesa....dan yang penting jugak kami masih belum pening lagi dengan masalah yang pernah kami alami di rumah lama...maleh nak cerita...tengok cerita Cikma yang lepas ok...:)

Ruang Tamu

Ruang Makan

Ruang dapur



CIKMA : Ok tak????...berbaloi tak dengan sewa RM650 sebulan....?

6 ulasan:

  1. ...nampak okay...
    **buleh kan..macam maam cakap dulu
    ehem..ehem...ehem...

    BalasPadam
  2. alfa : ok ekk...nnti jemput dtg umah..:)

    BalasPadam
  3. mamaijat : hehe..tq...yup...syhh...

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails