Wednesday 26 January 2011

Cahaya Permaisuri

Cahaya permaisuri...itulah nama anak saudara Cikma yang baru!!!!..yaaaaa........berita heppi aku minggu ini..Alhamdulillah...adik perempuan Cikma selamat melahirkan seorang bayi perempuan pada pagi Selasa lepas (25/1/2011)...tepat pukul 7.41 pagi...bersalin secara normal...dengan berat bayi 2.7 kg...bersyukur kerana ibu dan anak sihat.....baby pun sihat....sempurna sifat....Alhamdulillah...segala puji bagi ALLAH SWT........:)

My sis dah rasa sakit sejak malam Isnin tu...kena tunggu husband dia balik kerja baru pergi hospital...dalam pukul 1 pagi baru pergi ke sana...pukul 3 pagi terus masuk labour room sebab dah bukak 3 cm...my sis bersalin di Hospital Diamond Bay....nasib dia takde apa-apa kompilasi...cuma turun darah (normal kan..)...

Aku dah tengok wajah si kecil tu...alahai...comel nyer...putih merah kulit dia...muka iras-iras daddy dia...tang mulut tu yang sebijik mummy dia...hehe....muncung jer!!!!kekekeke.....tulah yang tak sabar aku nak balik Diamond Bay ni...nak tengok anak saudara baru...eee.....geram jer tengok...macam biasa...nanti dah ada aku snap gambar aku letak kat blog ni ye...apa yang pasti....bertambah bilangan cucu kepada ABAH dan MAK..dan bertambah juga bilangan ahli keluarga aku...best-best!!!!........:)

CIKMA : Lepas ni ALIN dan ada kawan...dan kenalah panggil ALIN tu nanti...KAKAK ALIN!!!!hehehe.............

2 comments:

  1. ...hik hik hik..kalau cik ma skul pagi gerenti tghari Jumaat dah terbang......
    x per ....sabar..nanti CNY cutinya panjang......

    ReplyDelete
  2. mamaijat : haha..itu of coz!!!kena lah balik awal pagi nanti...konon malam selasa nak balik terus..tp tgklah keadaan...kalau penat singgah umah abg dulu...tgk AMALIN...esok paginya baru balik DIAMOND BAY...:)

    ReplyDelete

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...😅😅😅😅😅😅 kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...