Friday 7 January 2011

Pening + Poyo = TENSION!!!!

Adui...memang tak puas hati ler...dah banyak kali call customer service berukban baru aku ni..tapi connection masih lagi hampeh...aduhai....sakitnyer hati...kepala dah pusing-pusing dah ni..dah macam-macam benda yang customer service tu bagitau...lepas buat apa yang dorang suruh...line ok...pastu...buat hal balik...em....memang kepala aku pening......macam poyo arr berukban aku ni.........tolongggggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dulu time guna berukban lama..kalau aku bukak website...sampai 3,4 web sekali bukak..ok jer...line clear giler...aku kan suka tengok youtube, pastu bukak blog...jadi memang takde masalah nak bukak web...berdesup jer appear benda ni..tapi bila guna line baru ni...hadui...buffing memanjang....tension di buatnyer....apalah nasib Cikma ni ekk....



CIKMA : Masih nak guna berukban baru...esok maybe aku cut yang berukban lama...sob2...dah guna separuh tu...makanya...kena lah jugak bayar this month...huhu...berukban yang baru for sure kena bayar jugak...bulan ni memang kopak aku!!!...duit semakin menipis di poketku......:(

No comments:

Post a Comment

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...😅😅😅😅😅😅 kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...