Sunday 17 August 2014

CEO The Movie - Terbaekkk!!!!

Ini memang kelakar....

Seyes memang Cikma nak pegi nonton pertengahan tahun ni...tetapi tiada siapa nak teman, so terpaksalah senyap sunyi dan sepi jer diri...dalam hati memang teringin...

Salah satu faktor nak tengok filem CEO ni sebab mengandingkan my 2 favourite actors iaitu Remy Ishak dan Beto Kusyairy...yesss!!!gandingan yang paling awesome lah!!!

Cerita yang simple...kelakar goreng dan banyak pengajaran...maybe kalau orang tu pakar dalam mengomen filem...dorang akan cakap banyak yang tak masuk akal....erkk???...ada aku kisah...Cikma hanya tengok filem untuk release my tension jer...apa pun cacat cela sesebuah filem tolak ke tepi bcoz kita bukan pakar pengkritik...filem Hollywood tu bersepah  yang tak masuk akal or banyak naa yang menipunyerr...ye dak???

Kelakar dari awal hingga akhir...Beto seperti yang di jangka lakonan sangat selamba...Remy boleh bawak watak kelakar...sesuatu yang baharu bagi aku...di tambah dengan pelakon tambahan especially bekas budak mentor..Annas...ooohhh tak sangka dia ni boleh di bawak ke tengah dalam bidang lakonan...tengok dia sekarang banyak buat drama...so not bad okay...:)

Dengan tagline SEMUA ORANG NAK JADI BOS.....Cerita tentang kisah CEO yang malang...dan budak biasa yang jadi CEO secara tetiba...well boleh mengagak kesudahannya...yang penting ok....yang penting...Cikma suka gilerrr skrip yang di hasilkan...outstanding!!!so selamba...makan dalam...dan pengajaran bagi semua orang...hidup tak selalunya indah!!!!

So, Cikma tak nak komen lelebih...apa-apa hal korang tengok ekk bagi sesiapa yang belum tengok...4/5 bintang aku bagi...walaupun tonton dalam Cik Youtube...tapi tetap puas hati dan thumbs up kepada semua pelakon dan krew2....:)








CIKMA : Sapa yang main gendang nih!!!...hahaha....dialog paling best!!!....or lagi satu...ko jual dadah ekk???...huhuhu....makan dalam punya skrip...

No comments:

Post a Comment

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...😅😅😅😅😅😅 kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...