IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 11 September 2012

UPSR 2012

Salam dan sejahtera..minggu peperiksaan UPSR..budak-budak mesti dah bersedia..hari pertama sudah selesai..lagi 2 hari untuk tempuh minggu-minggu mendebarkan..

Berdebar tak budak-budak???..yang ada azam, semangat memang sudah ada potensi untuk mencapai apa yang di hajatkan..tapi budak-budak yang masih dalam angan-angan, impian...masih adakah lagi harapan terutama daripada ibu bapa dan pihak sekolah...Cikma harap dorang ni buatlah sebaik mungkin...

Tahun ni Cikma jadi  pengawas peperiksaan..di SK Taman Kosas..sudah rasa lenguh kaki..hehe..nampak buat masa ni semua murid takda bawa masalah..tapi tadi dah ada yang jatuh dan kaki terseliuh!!!..terpaksa duduk di dewan..emm...anak-anak didik ku..time2 ni jagalah diri sendiri..3 hari je..berhati-hati lah ekk...



CIKMA : Hari minggu di Lang Island...macam mana nak meronggeng ni..kaki sudah start sakit-sakit..kekeke..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails