Thursday 13 September 2012

Habis sudah..UPSR examination


Habis sudah..peperiksaan UPSR bagi tahun 2012..3 hari di SK Taman Kosas..hari terakhir..sampai ke petang..penat seh!!..

Normally..budak-budak akan sambut hari terakhir mereka dengan laungan MERDEKA!!..yaa...merdeka sangat ker???...heran aku..aku dulu sebut merdeka time habis paper SPM kott!!!..tu pun dalam hati..entah apa nasib aku masa depan..ni bebudak tahun 6 ni baru habis UPSR..korang pasni akan melangkah ke sekolah menengah plak..apa dorang ingat lepas exam dah terus boleh cari kerja ke apa...huhu..heran2...

Anyway..salute tu rakan-rakan setugas yang sangat komited..bagus2..espicially ketua pengawas peperiksaan yang sangat sempoi dan gila-gila..hehe..rasa takde lah stress..dia pun tak berapa kisah sangat if kenkadang kami nak duduk ke apa ke..janji pandai bawak diri lah u'lls...

So, aku hari ni nak rest well...esok ke sekolah seperti biasa..mengajar kembali..cuba kejar silibus yang mana tinggal..awal bulan Oktober sudah final exam..aku rasa bebudak aku pun tak bersedia lagi..emm..entahlah..cikgu risau..tapi aku tengok anak-anak murid sekarang takde risau pun nak peksa ke apa.alahai...


CIKMA : Aku rasa budak2 yang aku jaga exam tadi kompem sumpah seranah aku..derr...garang kot!!!nasib malang sapa suruh cabar aku jadi garang...lain kali korang main2 kan lah pengawas peperiksaan yang bernama Cikgu Akma ni..for sure nasib korang bertimpa-timpa malang nya..huhu..layan...sendiri mau ingat...:)

No comments:

Post a Comment

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...😅😅😅😅😅😅 kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...