IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Ahad, 2 Oktober 2011

Makan-makan lagi di SKPI....

Salam dan sejahtera..yup...minggu makan lagi...Alhamdulillah...rezeki yang di berikan oleh ALLAH SWT...Cikma hanya mampu berdoa agar rakan-rakan sejawat di SKPI sentiasa di murahkan rezeki.....masih ada lagi yang mengundang ke rumah sempena makan-makan ni..tapi Cikma mintak maaf bebanyak kerana minggu ni Cikma bercuti di kampung halaman AKA Diamond Bay....huhu.....

Hari Jumaat lepas...bilik guru lama (kami ada 2 bilik guru sebenarnya di SKPI) adakan sedikit jamuan makan-makan....Cikma di tugaskan (hehe...diarahkan sebenarnya...haha..) untuk beli aiskrim...buat koktail....itu jelah yang mampu Cikma beli...yang lain tu bawa masakan masing-masing...tempah pun ada....so, sempat lah snap barang sekeping dua gambar..seperti biasa tuan tanah punya kamera ini tiada di dalam gambar.....:)














Cikma kempunan makan nasi dagang...akhirnya dapat u'lls....:)


CIKMA : Rezeki makan murah tahun ni....Alhamdulillah.....:)

4 ulasan:

  1. errrmmm.. patuut la tak datang semalam....

    BalasPadam
  2. kak min : hehe..sori ekk..bukan x nak datang..timing x berapa nak sesuai....kalo buat lagi jgn lupa ajak lagi ekk..:)

    BalasPadam
  3. aza : lepas kempunan aku aritu wei..hehe

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails