IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Jumaat, 14 Oktober 2011

Letih mental dan fizikal....


Salam dan sejahtera...lama tidak bersiaran..sori bebanyak...Cikma sangat sibuk sejak 2.3 hari ni....dan kerana itu aku sangat letih dan penat..mental dan fizikal....

Kalau dapat pergi tempat kat dalam gambar di atas tu..memang syok...tak sabar nak bercuti panjang...memang nak sangat berehat dan makan angin...melepaskan lelah dan letih sepanjang tahun ni...huh...dan alangkah best kalau dapat pergi melancong ke luar negara...menikmati musin dingin yang mengasyikkan...huhu....lupa segala masalah.....:)

Anyway...selagi belum boleh cuti....kerja...kerja...kerja....takpelah Cikma...kerja kita kan...tanggungjawab kita...so, layan......:)


CIKMA : Sangat kurang tidur....kerana sukar tidur 3,4 hari ni...

3 ulasan:

  1. .....ciannyer cik ma....nak bantu pun mamaijat x upaya....setakat bersimpati aje...kuatkan semangat ye....

    BalasPadam
  2. sama la.... tak sabar nak pergi bercuti deepavli ni...

    BalasPadam
  3. ....amboi cik min..x sabar nak bersejuk2 gitu!!!

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails