IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 25 Oktober 2011

Mesranya Niaga...

Salam dan sejahtera...wah!!!masih di KL....tapi kompem hari ni balik Diamond Bay...letih dan penat nak drive..so, rehat-rehatkan diri terlebih dahulu...:)

Letih...sebab Ahad lepas sekolah Cikma buat Hari Mesra Niaga...peh!!!jangan cakap ler penat camne...tapi yang syok...gerai Cikma iaitu Jumble Sale mendapat keuntungan lebih dari tahun lepas...kiranya ok lah kan...last-last tu Cikma lelong...harga memang murah...murah daripada kedai 1 Malaysia tu..promo kena lebih lah kan pada pengunjung yang datang...

So, seperti biasa aku sempat lah snap barang sekeping dua gambar pada Hari Mesra Niaga...dan seperti biasa jugak..tuan tanah punya kamera ini tiada dalam gambar...(takde ke sesapa nak amik gambo aku ni!!!)...ngee....layan.....



Sempat buat poster sendiri made by Cikma....cantik tak???


Gerai yang tak menang tangan...gerai air bancuh....:)








Cikma jual ni....





CIKMA : Ada lagi..tapi nanti aku upload dalam muka buku jer ekk.....:)

2 ulasan:

  1. .....wah!dah pandailah cik ma meniaga..boleh jadi peniagawati x lama lagi untuk tambah pendapatan...hu hu hu!!!

    selamat bercuti cik ma..rehat2kan badan & mind too.......berhati2 memandu..salam buat mak..dan jangan lupa pulang KL semula bila sampai ketikanya nanti...he he he....

    mamaijat malam ni ke ganu......nak cari kepok lekor & telur penyu.....

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails