IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 18 Oktober 2011

Lebih baik diam...

Cikma lebih suka berdiam sekarang...letih sebenarnya...dan senang cerita..kepala masih stress...tolong..jangan ganggu Cikma ok....bukan tidak mahu berbual, bercakap atau pun sebagainya yang selalu aku buat...memandangkan masalah masih belum selesai aku tak nak bercakap...akan jadi timbul lagi masalah kalau aku buka mulut...

Terus terang aku terasa dan terkilan dengan beberapa individu....mudah berkata..tetapi bukan mudah nak menyelesaikan sesuatu masalah...masalah yang sebelum ni belum selesai..muncul pula isu lain...kepada yang membaca entri ini...terutama kawan yang bagi aku rapat sangat...aku pernah katakan dulu..jangan terlalu membenci seseorang hanya dengan beberapa perkara yang tidak di persetujui dan kesilapan yang pernah di lakukan...sampai warisnya pun nak di benci..cukup-cukuplah...tak puas hati cakap berdepan....terus terang...aku bukan sempurna, ko pun sama...dia pun sama...maaf...ko pernah cakap tak mahu bertaubat...tarik balik perkataan tu...sampai sekarang perkataan yang di sebut itu masih terngiang-ngiang dalam kepala aku..cukuplah...aku sayang ko sebagai kawan...tak salah aku bagi ko nasihat kan...mungkin ko terasa aku tak menegur ko..tapi aku tak nak berpura-pura menipu diri aku yang aku sangat terasa hati dengan ko....

Entri kali ni memang daripada lubuk hati Cikma...cukuplah...di luar sana memang tak tahu apa sebenarnya yang berlaku...kerana itu aku lebih suka berdiam diri....tetapi berdiam diri aku cukup membuatkan aku terseksa sebenarnya....kesihatan diri pun terganggu...meraih simpati ker kalo aku bercakap???tidak...cuma aku nak korang tahu..berdepan masalah-masalah ni memang membuatkan aku tidak menjadi diri aku sendiri....dan aku abaikan diri aku sendiri jugak....letih mental dan akhirnya fizikal aku terjejas....tolong....please dan aku merayu sesangat........



CIKMA : Terasa nak peluk MAK....:(.....

2 ulasan:

  1. .....mamaijat juga seorang 'MAK....and i am here sayang...
    kadang2 berdiam sangat2 x baik...carilah seseorang yang dipercayai..luahkan....barulah x stresssssssss...

    ingat,suatu masa dulu mama berdiam dan ......

    **x mau ianya berulang lagi..so,happy2 diri ye,cik ma...

    BalasPadam
  2. macam berat sangat masalahnya... walau apa pun ia... sabar dan tabahkan hati yer...

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails