IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Ahad, 30 Oktober 2011

The Lazy Song




Huhu....lama tak bersiaran...cuti u'lls...cuti jugak daripada membuat entri..seperti yang telah berlaku sejak seminggu dua ni..memang cuti Deepavali ni untuk merehatkan minda dan hati..wah!!!!.Alhamdulillah....sedikit perubahan..aku boleh lah hepi-hepi baik...cop!!!nak kurangkan sikit ler...sebab memasing sibuk kat sekolah sekarang...dah nak cuti panjang kan...kerja of coz akan bertimbun...macam-macam majlis akan menyusul di sekolah sepanjang bulan November nanti...so,...Cikma nak fokus dan dalam masa yang sama nak hepi-hepi (ada batas ok...)....kekeke...so, layankan lagu ni daripada my favorite artist Cikma...Bruno Mars....lagu MALAS!!!!(hehe...merangkap malas nak balik KL sebenarnya walaupun terpaksa balik dan minggu ni balik semula ke DIAMOND BAY untuk sambut HARI RAYA AIDILADHA...)...yehaaaa!!!!!!!.....:)


CIKMA : Nasihat dan pengalaman MAK dalam bidang pendidikan sepanjang hampir 34 tahun menjadi kekuatan dan pemangkin semangat aku....Syukur pada MU YA ALLAH kerana aku masih ada MAK yang memberi sokongan dan dorongan.....Semoga dipanjangkan umur MAK dan juga ABAH.....AMINNNNN.........................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails