IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Isnin, 3 Oktober 2011

Budak Brutal!!!




Salam dan sejahtera...yaaa...kenapa Cikma panggil budak dalam gambar ni budak brutal???sebab perangai budak ni memang cenggitu..kecik-kecik dah brutal!!!huhu...ngikut perangai MAK NGAH dia...hehe....

Dah nak 9 bulan budak comel aka NANI ni...cepat betul masa berlalu...balik DIAMOND BAY jer memang pasti jumpa dia....aduhai...budak ini sangat tangkas merangkak, menjerit, marah, dan kuat melalak beserta kuat makan!!!hambik ko...semua dia ada...haha....kalau datang angin kus-kus dia...ya ampun...satu kawasan perumahan dengar suara dia...sekarang dah pandai lawan kita balik....Cikma menjerit...dia pun menjerit sama....siap di kejang-kejangkan badan dia tu...jerit sampai nak terkeluar anak tekak...Cikma suka sakat si NANI ni...sampai kena marah lah dengan MAK...kesian tengok sampai takde suara budak tu..kekeke...jahat kan Cikma ni...:)


Apa-apa pun..si NANI ni memang banyak beza karektornya berbanding AMALIN...kalau AMALIN tu aku kena layan dengan penuh lemah lembut, tapi dengan NANI...Cikma memang layan dia ganas sikit...hehe...yang pasti...CIKMA sangat sayang kedua-duanya.....:)...moga jadi anak yang solehah untuk kedua orang tuamu...........................:)

CIKMA : Suka tengok NANI gelak....COMEL SANGAT!!!!!....macam MAK NGAH dia....haha.......

2 ulasan:

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails