IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Rabu, 19 Oktober 2011

bodoh ke bangang???

Woop...tajuk entri sengal kan...walapun korang dah tahu..tapi Cikma nak jugak letak dalam entri supaya kita boleh beringat di kemudian hari....

Video ni dah di paparkan di kaca televisyen, you tube dan jugak ramai yang dah tengok di fb dan sebagainya..apa korang rasa tengok video ni..rasa nak sepak terajang jer orang yang tak berperikemanusiaan ni....sanggup tengok dan bolayan jer....Ya ALLAH...dorang ni takde otak ker???





Satu lagi kes..yang ni kat Malaysia ok...Malaysia..korang negara lain...lebih atau sama jer...dah lah ko berzina...ko pegi pulak kelar bayi yang tak berdosa tu...bodoh ker???mak bapak ko tak ajar ke apa???tulah dia budak-budak sekarang...senang sangat bagi maruah diri tu pada jantan-jantan tak guna kat luar sana...syok kan...rasakan...ko jugak yang menanggung..lepas tu ko bunuh...aduhai...mana sifat manusia ko....mereka-mereka ini terutama nya budak remaja memang tak pernah nak pikir panjang....insaflah korang....



CIKMA : Mendoakan aku sentiasa dipelihara daripada perbuatan maksiat dan mendoakan agar bakal anak-anak aku menjadi anak yang soleh dan solehah....

1 ulasan:

  1. ......mamaijat menjerit,menangis sambil mulut juga nyebut perkataan2 yang sama......B&B......
    semuga x de keturunan kita yang sebegitu..amin....

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails