IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Ahad, 14 Ogos 2011

Berpisah Jua

Salam dan sejahtera..well seperti yang sedia maklum...Puan Guru Besar SKPI telah pun menamatkan perkhidmatan nya di SKPI selama 10 tahun dan akan meneruskan perjuangan beliau sebagai pentadbir di SK BUKIT TERATAI...kepada beliau semoga sukses di sana dan menjadi pentadbir yang baik yang akan di sayangi oleh semua orang (itulah pesanan terakhir aku pada puan besar....aku pulak yang bagi amanat terakhir..dia tak pun...huhu)....

Sebak jugak tengok beliau menitiskan air mata buat kali terakhir menandatangi buku kedatangan di SKPI..berendam jugak SKPI dengan air mata guru-guru..walau ada ketika bertingkah kata dengan beliau, jasa tetap akan kami hargai..walau kecil atau besar sekalipun bagi aku jasa dan budi beliau akan terpahat dalam ingatan.....

Semoga Pn. Nik Aziah bt. Nik Yusoff akan cekal dan tabah dalam mengharungi situasi yang baru dan mentadbir dengan adil dan saksama di sekolah baru.....:)



Khemah khas untuk Puan Besar...


Semangat bulan kemerdekaan walaupun sibuk berpuasa...


Akan ada penghuni yang baru....:)


Cantik kereta...:)



Ucapan dan nyanyian terakhir.....


Tangisan yang membawa seribu makna....


Nak menyelit jugak gambar 3 anak dara nih..hehe


Peace no war yoo!!!!

CIKMA : Sudah mintak maaf pada Puan Besar....:)....yang best...beliau ada cakap..yang mana2 bujang tu cepat-cepat lah kahwin...gitu...ngee.....:)camno nak nikah kalau calon pun tak do...hehe...

4 ulasan:

  1. ....BFF mama tu..selepas ni ada lagi tak yg akan membela mama di atas 'ketidaksihatan'nya mama utk bertugas sepertinya ini...

    BalasPadam
  2. walaupun ramai yang berendam air mata.. tak bermakna kita tak nak dia pergi dengan happy...

    BalasPadam
  3. mamaijat : sya pham mama...mmg kita akan terasa pemergian beliau..walaupun kenkadang kita x suka..tak bermakna kita tak rindu dia bila dia tak de...:)

    BalasPadam
  4. kak min : yup betul tu..menangis bukan nak meraih simpati...selalu bila berpisah..mesti ada jugak perasan hiba atau sebak...walaupun ada benda yang kita tak suka...tapi bila kita dah memaafkan dan di maafkan..perasaan sebak tu akan lebih terasa...erk..statement kak min ni macam pernah dengar..tp kat mana ekk???hehe...:)

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails