IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 1 Februari 2011

DECO LAGI!!!


Deco lagi...yup...gila mendecor rumah sendiri ni...aku dan housemate sekali lagi mendecor rumah..memang rasa dah macam ALICE IN WONDERLAND pulak rumah Cikma ni...ngeee....ok kan...bila masuk rumah dah macam taman bunga...ni baru separuh...belum semua lagi...kalau buat semua pelusuk rumah ni nanti dah macam hutan simpan pulak!!!kekeke...lantaklah..janji cantik kan!!!!


Ni kami lekat kat pintu rumah...

CIKMA : Kali pertama beli barang di IKEA...apa yang Cikma beli..emm...tungguuuu.......nanti Cikma bagitau ekk!!!

4 ulasan:

  1. kalaulah akak dapat penyewa yg macam nih..senang hati sebab pandai jaga rumah... ;p

    BalasPadam
  2. amboi... beli apa tu ye? x sbr akk nk tgk :) btw cantikkkk umah cik ma :))

    BalasPadam
  3. sayang2ibu : hehe..thanks kak..rasa nak selesa jugak duk umah sewa..yelah duk tension2 layan bebudak kat sek..balik rumah tgk ada taman..mesti rasa tenang skit..release tension..:)

    BalasPadam
  4. kakmas : thanks kak..hehe..beli apa??tungguuuuuuuuuuuu...yg pasti barang yg saya beli tu murah2 jer kak..ikut kemampuan dan keperluan..:)

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails