IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Khamis, 24 Februari 2011

Bersyukur.....

Alhamdulillah....bersyukur sangat...dapat jumpa MAK...hati jadi lega sikit...apa-apa pun..memang Cikma suruh MAK berehat di rumah...MC sampai hari ni....itu pun MAK cakap lama sangat MC nya...takut kengkawan kena relief kelas MAK...risau budak-budak tak belajar....aishhh...aku dah mula membebel...MAK risau sangat benda-benda macam tu....biarlah dorang yang settlekan kat sekolah...dah nak pencen MAK tu..tapi benda-benda macam ni memang MAK ambil kisah...itu sebab aku sangat bangga dengan MAK sebab sebagai seorang guru yang berdedikasi seperti MAK lah yang menjadi contoh kepada guru-guru yang lain...dan MAK aku akui sebagai idola aku dalam bidang pendidikan......

Apa-apa pun...hujung minggu ni aku tetap akan balik sekali lagi ke Diamond Bay...tengok MAK dan temankan MAK dan ABAH ke kenduri akikah untuk SYAHZA....tak bagi dorang drive...biar aku je yang pegang stereng kereta itu.........


CIKMA : Semoga MAK dan ABAH panjang umur......

4 ulasan:

  1. elokla tu.. jgn pegang je stereng tu.. tekan minyak sekali.. kalau tak tak jalan.. hihihi..

    BalasPadam
  2. ...alhamdulillah...
    gembira juga mamaijat dengar mak cik ma okay....
    betul tu,biarlah rehat lama sikit..
    **gitulah orang lama.....murid2 diutamakan....
    rasa bersalah x hadir ke skul mengatasi rasa sakit...& x sihat..
    huhuhuhu...gitulah hendaknya kita juga nanti....

    BalasPadam
  3. kak min : haha..yelah2..lawak yg menjadi tu kak min!!!kekeke

    BalasPadam
  4. mamaijat : thanks for your concern...:)...
    betuilah mama...kengkadang tu pening gak kepala nengok perangai mak ni..dah suruh rehat..tak nak plak..duk sibuk pikir pasal sek jer...tapi yelah...mmg betui pun...orang lama ni..mmg mcm tu..itu yg saya harapakn...boleh setabah dan berdedikasi seperti mak...Insyaallah..:)

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails