IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Sabtu, 5 Februari 2011

Ada yang di beli kat IKEA...

Kekeke...cerita IKEA lagi..seperti yang di janjikan...inilah barang-barang keperluan yang aku beli kat IKEA minggu lepas...tak banyak mana dan tak mahal mana...untuk kegunaan sendiri dan rumah...bila dah beli sekali...rasa nak beli untuk kali kedua...huhu...nama pun perempuan...cukup-cukuplah tu Cikma oiii...dah banyak belanja bulan ni...simpan-simpan duit tu...ok....:)...meh-meh layan apa yang aku beli untuk kali pertamanya di IKEA...........


Yaaaaa.....murah-murah u'lls...i like..suka bowl tu..besar..boleh letak spegheti nanti..:)


Plastik cover bilik air Cikma...masalah setiap kali mandi habis air keluar ke dapur..banjir jadinya..so memang kena beli benda alah ni...


Cantik tak???tiap kali mandi mesti tengok cover plastik ni...cantik bilik air aku...kekeke


Cop-cop!!!..meja ni aku tak beli kat IKEA...Tesco Ampang jer...cadang nak cari kat IKEA..tapi tengok harga ok kat Tesco...terus aku amik....:)


CIKMA : Kalau lah ada rumah sendiri....lagi best kan!!!macam-macam nanti nak di beli...hehehe....

6 ulasan:

  1. ....uh uh uh...
    cik ma sebijik anak dara sulung mama..si along..
    PANTANG ke ikea....
    kesudahannya....rumah dia di Bkt Jalil dah sarat...sekarang PH kami pulak jadi sasarannya....
    oooppppssss,sori...kat sini pun dah sarat.....

    BalasPadam
  2. NAK PI IKEA LAGI BGTAU YER.. NAK IKUT..

    BalasPadam
  3. suka jug tu..simple, cantik...
    ikea memang best cik ma..aku gi sana memang rambang mata, nasib baik poket tipis

    BalasPadam
  4. mamaijat : ye ke..bleh jd geng ni..hehe..tp sya bleh lagi control diri..tp x taulah kalau sok2 dah ada rumah sendiri..mau satu IKEA tu di angkut!!haha

    BalasPadam
  5. kak min : ye ke..ok2..nnti kalo sya nk pegi sya roger akak..:)

    BalasPadam
  6. alfa : suka ekk..murah wei..RM 5.50..tu yg aku amik tu..mmg arr..kalau de masa lagi nnti aku nk pegi lagi..sronok tgk brg2 kt situ

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails