IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Rabu, 2 Februari 2011

Tak Sabar!!!

Yaaaaa........memang tengah tak sabar ni...nak balik kampung u'lls...hehe...baru nak bercuti kan...rasanya orang-orang yang duduk KL ni dah lama balik kampung..sejak last week lagi...tapi aku dan yang lain yang sama waktu dengannya baru nak bertolak balik...cuti Tahun Baru Cina tahun ni cuma 5 hari sahaja...sekolah aku amik cuti peristiwa sahaja...tapi kira oklah kan...lama lah jugak tu...kalau yang kerja area KL...dorang dah boleh cuti sejak semalam sebab ada cuti Hari Wilayah..budak-budak sekolah ada yang dah cuti sebab dorang ambil cuti berganti..emm...memang bestlah sangat kalau nak cuti kan...tapi karang dah abis cuti...ya amat liatnya nak kerja balik...emmm....

Apa Cikma nak buat masa cuti di kampung???emmm...rasanya duduk rumah jer kot..melayan my new niece...hehe...CAHAYA PERMAISURI (cari makna dalam bahasa Melayu nya ye puan2 dan tuan2..:)..)lepas tu nak memasak...lama betul tak keluarkan skill memasak ni...sejak duduk rumah sewa baru ni..memang tak berkesempatan nak memasak...baru pun beli barang dapur hujung minggu lalu...jadinya kalau nak memasak kat rumah baru ni jawabnya lepas cuti Tahun Baru Cina ni lah....:)

Well...kepada semua warga Malaysia...Selamat Bercuti dan kepada penganut agama Buddha dan kaum Cina...Happy Chinese New Year....!!!!



CIKMA : Cuti adalah sangat BEST!!

4 ulasan:

  1. ...selamat bercuti cik ma..
    hati hati driving...
    enjoy urself..
    ......tapi kesiannya adik dalam pantang tu kalau cik ma masak2 yg best....cian dia..
    peluk cium buat new born baby.....

    BalasPadam
  2. akak tak balik kampung..... tunggu KL la jawabnya..

    BalasPadam
  3. mamaijat : thnks...same to u..hepi holiday..jaga kesihatan baik2...hehe adik saya yg pompuan ni jarang skit nak menerima masakan saya...cerewet sikit dia tu...makan masakan laki dia jer..hehe...Insyaallah...nnti Cikma peluk cium kan pada baby ekk...:)

    BalasPadam
  4. kakmin : takpelah kak..nak buat cmne..yg penting anak2 akak tu sihat..terutama adam..hepi holiday..bln 3 ni cuti sek lagi..masa tu bleh balik kg...:)

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails