Wednesday 9 February 2011

NUR SYAHZANANI

Yaaa......ehem-ehem...bertuah siapa yang jadi anak saudara Cikma...umur tak sampai setahun dah boleh masuk blog u'lls...haha...glamor u....satu Malaysia dapat tengok dan sebahagian negara luar pun boleh tengok (kepada blogger daripada luar negara...Cikma ucapkan thanks a lot!!!!)....kalah MAK NGAH dia ni...kekeke....

Anak saudara Cikma yang ke-2...Cahaya Permaisuri..aka..NUR SYAHZANANI...dah masuk 2 minggu dah baby kecil kesayangan aku ni...Alhamdulillah...dia sihat...jandis dia pun dah kurang...comfirm raut wajah memang sah anak bapak!!!sebijik dok muka ayah nya...tang mulut je ikut mulut mak nya....adik Cikma pun sihat alhamdulillah...menjalani kaedah berpantang di rumah dan di pantau oleh MAK aku....

Si kecil ni memang kuat tidur...kalau aku angkat ke, cium ke...buat tak tahu jer...tidur lena lagi...tapi bila time lapar, nak mandi, nak pakai baju...ya ampun...vokal range tahap Mariah Carey u'lls...nyaring ya amat....MAK aku siap cakap...ni ikut suara MAK NGAH lah tu...aduhai...bila bab-bab vokal tinggi dan nyaring ni semua bagi kat aku ekk!!!..amik ajelah Cikma oiit!!!...kekeke....at least...ada jugak pewaris vokal range tinggi nanti dalam famili aku!!!!hehe....

Meh-meh tengok wajah si kecil kesayangan aku ni...........:)





Senyuman paling menawan drpd Syahza...:)..

CIKMA : Nak lagi anak saudara...best2...:)...

5 comments:

  1. Tahniah dpt ank buah baru... comei Nur Syahzanani :-)

    ReplyDelete
  2. baby sume pun comel kan...adoiii anak aku dah besar, rindu nak baby lagi..gila arhh

    ReplyDelete
  3. ...tahniah,cik ma..
    bertambah ahli kuarga....hj Yahya.....

    ReplyDelete
  4. kak mas : thanks!!!!comei mcm mak ngah kan kak...kekeke
    kak min : ye ke...rasa mcm lain skit..tp dua2 mmg comei..:)
    alfa : tmbh..jgn x tmbh..tgh muda belia ni..tgk cam aku..ntah bila nak ada anak sendiri pun x tau..
    mamaijat : tima kasih mama...yup..meriah kalau raya nanti..hehe

    ReplyDelete

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...