IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Jumaat, 11 Februari 2011

REUNION...part 1

Sempat pergi reunion kawan-kawan lama masa cuti CNY aritu...kawan-kawan sekolah rendah yang hampir berbelas tahun tak jumpa...yaaaa....Cikma cuma kenal beberapa kerat jer...yang lain...lost memory..huhu...sorry arr kepada rakan-rakan tu...tapi aku rasa pun dorang tak ingat aku jugak...almaklum...aku bukan budak glamour kat sekolah rendah dulu....:)

Layan-layan dulu view kawasan sekolah rendah Cikma yang bagi aku sangat cantik dan lain daripada berbelas tahun dahulu...bila jejak kaki ke sana...rasa semua memori zaman sekolah rendah terimbas dalam fikiran aku...meh-meh layan.....:)


Always....BE THE BEST!!!!


Tapak perhimpunan...


Laluan Utama




Pavilion...ingat kat KL jer ada PAVILION..kat sekolah aku ni dah berbelas tahun dah ada tempat lepak paling syok!!!ngeee....




Kolam ikan...tempat main dan lepak Cikma kat sekolah...syok wooo...:)

CIKMA : Zaman sekolah yang best!!!!

2 ulasan:

  1. best ke sekolah? awat aku tak rasa best pun..hehee

    BalasPadam
  2. alfa : dulu time sek mmg x best..tp bila dh kuar sek..baru ingt best!!!

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails