IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 8 Februari 2011

Sup Ayam


Dengan rasa rendah diri...Cikma hanya sempat masak sup ayam jer cuti tahun baru Cina hari tu...motif satu resipi....rumah aku hanya masak masakan berpantang jer...jadinya yang kami-kami kat rumah pun makan masakan orang tengah dalam berpantang ni...layan je lah..sedap jugak kalau sekali sekala makan masakan ala-ala memanaskan diri sendiri...kekeke....

Pedas sikit u'lls sup ayam Cikma ni...terlebih lada hitam...syok bila tengah merenjis lada hitam dalam periuk...sukatan melebihi had...time makan...ya ampun...keringat peluh menitik-nitik tahan kepedasan yang agak tidak melampau (ape ke benda ko merepek ni Cikma oii!!!...:)...tapi yang pasti...sup ayam aku paling aku rasa menjadi...haha...angkat bakul sendiri ekk Cikma!!!....


CIKMA : Cerita REUNION sekolah rendah...nanti Cikma upload gambo ekk.......:)

4 ulasan:

  1. akak pulak.. sup ayam jadi perisa ikan bilis..

    BalasPadam
  2. kak min : ye ke??mcm mana tu..blum singgah blog akak lagi...:(

    BalasPadam
  3. alfa : mmg sedap pun..haha...angkat bakul sendiri aku ni..huhu

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails