IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Rabu, 25 Julai 2012

Semoga panjang umur...ABAH dan AMALIN

Salam dan sejahtera..sudah masuk hari ke- 5 kita berpuasa..emm..cepat rasanya masa berlalu..Alhamdulillah..apa pun yang aku lakukan tidak kira kerja atau peribadi semasa bulan Ramadan ini di harap akan di berkati dan diterima oleh ALLAH SWT...

Terlewat sedikit masukkan entri ini..bulan JULAI aku sifatkan sebagai bulan yang penuh dengan kegembiraan...sebabnya..ahli keluarga Cikma ramai yang lahir di bulan ni..ABAH, AMALIN dan terbaru..SYAHINDAH..untuk mereka..Cikma ucapakan Selamata Hari Lahir...semoga panjang umur, di rahmati dan disayangi oleh ALLAH SWT..dan sentiasa sihat sejahtera...ABAH dah berusia 62 tahun...AMALIN pula berusia 2 tahun..Cikma sentiasa doakan mereka sihat-sihat selalu..ABAH..kesihatan nya seperti biasa..kadangkala sihat..kadangkala tak berapa sihat..ubat sentiasa ada dalam simpanan..harap ABAH tabah dalam menjalani ibadah puasa tahun ni...AMALIN..selepas pembedahan gastrostomy tu..Cikma tak tahu sama ada dia dah boleh terima makanan atau tidak..Insyaallah hujung minggu ni aku akan datang melawat ALIN di Klang....

SYHINDAH..minggu lepas balik Diamond Bay..dah lihat perubahan pada wajahnya..emm..tak boleh nak cam ikut belah sapa..ibu atau abahnya..kalau NANI dulu..lahir-lahir dah boleh agak ikut raut wajah siapa...tapi SYAHINDAH..emm...ntahlah..tapi yang penting INDAH (nama timangan) sangat cute!!!...)

Apa-apa pun..aku bersyukur YA ALLAH..memberikan aku sebuah keluarga yang bahagia..sesungguhnya aku cukup bertuah..dan kerana itulah kepada sesiapa yang jarang balik untuk jenguk keluarga di kampung tu...sangat2 lah ruginya..famili kita tak boleh di tukar ganti..selagi mereka ada..selagi itulah kita sebagai anak ataupun adik-beradik sekalipun..jenguk lah dorang..kan..semoga kehidupan kita sentiasa di limpah rezeki dan diberkati selalu...:)




CIKMA : Erm..kenapa sejak akhir-akhir ni aku rasa macam nak melangkah ke satu titik perubahan yang besar dalam hidup aku..YA ALLAH..Semoga di perkenankan...AMIN...:)

4 ulasan:

  1. ....semuga semua dalam kesejahteraan dan hidup dalam rahmat dan mendapat keberkatanNYA jua..
    Insyaallah...
    amin...

    BalasPadam
    Balasan
    1. mamaijat : thanks mama..semoga kita juga sentiasa di berkati dan di rahmati oleh ALLAH SWT

      Padam
  2. Tahniah dpt ank buah baru....semoga mereka semua berada didlm lindungan dan baik2 shj, insyaAllah....T

    BalasPadam
    Balasan
    1. kak mas : thank u kak..hehe..suka dapat anak buah baru..makanya mak sedara dorang ni kena bagi duit raya lebih lah lagi pada dorang..hehe

      Padam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails