Sunday 22 July 2012

Ramadan 1433 H

Alhamdulillah..bulan Ramadan datang lagi..syukur masih dapat menunaikan Rukun Islam yang ketiga ini..terlambat meng'update' status..sudah puasa ke-dua kita kan....:)

Berkesempatan pulang ke Diamond Bay..puasa pertama dan berbuka puasa di sana..berjumpa ABAH dan MAK..Nani dan Syahindah..Insyaallah..2 minggu lagi aku kembali ke sana semula..berkemungkinan Along dan Kak Long akan balik..AMALIN..Alhamdulillah pembedahan nya di HUKM pada Rabu lalu dah pun berjaya..sekarang ni ALIN sedang cuba untuk menerima makanan melalui tiub yang baru..di tempat yang baru (perut)..semoga ALIN dapat makan dengan baik..

Kepada semua blogger..Selamat menjalani ibadah puasa..semoga kita ambil kesempatan di bulan penuh mulia ini dengan menambahkan amal ibadat kita..:)..Insyaallah...



CIKMA : Semoga apa yang di hajati di makbulkan ALLAH SWT pada bulan mulia ini..AMIN.....:)

2 comments:

  1. Slm ramadhan dan smt menjalani ibadah puasa buat cikma n family.... Semoga ramadhan kali ini penuh mkna, penuh pahala, penuh keberkhatan dan keampunan dari NYA, insyaAllah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ramadhan juga pada k.mas dan keluarga..lama tak dgr khabar berita..harap k.mas sihat di samping keluarga..:)

      Delete

Pembukaan Semula Sekolah dalam Norma Baharu 2020

Assalamualaikum dan salam sejahtera Bertemu lagi..ewahhh...πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… kali ni Cikma nak kongsi sedikit buah tangan Cikma sejak aktif konon...