IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Ahad, 8 Julai 2012

Kejohanan Balapan dan Padang kali ke-17 SKPI 2012

Syukur Alhamdulillah, berakhirlah sudah Kejohanan Olahraga SKPI kali ke-17 petang tadi...penat..sangat penat..dari pukul 7.00 pagi sehingga 4.00 petang berkampung di padang SKPI..cuaca sangat indah dan panas pada hari ini, namun di sebabkan hujan sekitar awal pagi (sebelum Subuh)..padang dah jadi kolam ikan!!!...hehe..tak pe hujan tu kan rezeki...:)


Seperti biasa sepanjang majlis diadakan aku lihat semua nya dalam keadaan terkawal dan lancar..bagi aku takde cacat cela..cuma beberapa maklumat yang ingin atau cuba di sampaikan tak dapat di terima kepada pihak lain, namun yang pasti akhirnya semua warga pendidik SKPI..bagi aku semuanya mantap!!!

Sedikit terkejut, tersentap di awal pagi, namun aku berjaya control diri (ye lah tu..hehe) isu kecil tapi i ok jer..lepas tu pulak..ada jugak ler ketidakpuasan hati tentang keputusan Khemah Tercantik..bukan tak boleh terima kekalahan..tapi rasanya rumah Panglima LEBIH LAYAK di angkat sebagai Khemah Tercantik berdasarkan konsep yang kami ketengahkan....


Namun kekecewaan itu dapat di tebus kembali dengan kemenangan bagi Perbarisan Rumah Sukan..aku sebenar tak sangka persembahan perbarisan rumah Panglima menjadi juara bagi kategori tersebut...2 hari u'lls kami berlatih habis-habisan..namun mungkin benar kata Cikgu Yaya..lagu dan konsep yang kami pilih sesuai dan layak di angkat sebagai juara..tak sia-sia aku duk stress memikir koreografer tarian untuk lagu ANAK KAMPUNG...hehe...


Sesi latihan persembahan perbarisan rumah sukan...

Ucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada semua guru terutama guru-guru Rumah Panglima di atas sokongan dan dorongan..mantap rasanya grup Rumah Panglima dan harapan juga biarlah guru-guru ini di kekalkan pada kejohanan olahraga tahun akan datang..walaupun kita merupakan pasukan tercorot..tapi itu tidak bermakna kita tidak boleh menjadi yang lebih baik di masa akan datang..betui tak!!memang rasa sedih..begitu jugak aku memahami perasaan kecewa dan sedih daripada atlet-atlet rumah Panglima..dorang dah lakukan yang cukup terbaik untuk rumah Panglima...tapi kita anggap itu sebagai satu semangat..gagal sekali bukan beerti kita gagal selama-lamanya..HIDUP RUMAH PANGLIMA!!!


CIKMA : Ralat tak dapat videokan persembahan perbarisan rumah sukan terutamanya rumah Panglima..boleh Cikma terlupa nak suruh member tekan button record kat handycam..ko dah lupa lah tu Cikma oiit!!..tulah buat-buat sentap awal pagi...gitulah jadinya..haha!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails