IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Khamis, 26 Julai 2012

Iftar ke-6 - Restoran Tupai-Tupai


Berbuka puasa hari ini di Restoran Tupai-Tupai..antara restoran yang agak di kenali lah di kawasan KL ni..bersama housemate dan beberapa rakan sejawat yang lain...

Orang dah ajak..takkan nak tolak..mula-mula macam tak nak pergi..di tambah dengan keadaan aku yang tengah ehem-ehem..(hehe)..tapi bila memang di hati ni teringin sangat nak pergi ke restoran tu..pergi ajelah..bukan selalu kan..ok lah satu kepala RM 42..itu pun kata member dah naik..last year bufet Ramadan nya dalam RM 38 satu kepala (dewasa)..aku tak makan banyak..ambil lauk yang rasa nak makan..itupun dah rasa senak perut..lebih minum air kot!!!..anyway Cikma enjoy....:)


CIKMA : Jenis tak kisah nak berbuka dengan apa..kalo ada kurma dan air sejuk pun dah cukup..(erk..diet ker Cikma oitt)..hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails