IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Ahad, 29 April 2012

Terasa macam...

Nak marah..tapi malas nak pikir...nak kutuk..tapi malas nak ambil tahu...emm...pening kepala..tapi rasa tak puas hati punya pasal...memang terasa macam nak kutuk semua orang...

Cuma..aku di hadirkan sikap sabar yang semakin menebal..satu aku ingatkan dalam diri aku...tidak berkat rezeki aku kalau asyik nak mengeluh je..nak mengata orang je..aku tak kisah rezeki orang..itu bahagian dorang..kalau ada yang tak sedar diri lagi..itu urusan dia dengan ALLAH SWT..kengkadang terpikir jugak dorang ni memang suka bersikap begitu ke..atau rasa diri dah terlalu banyak sangat pengalaman..atau berfikir yang dorang tu je yang penat buat kerja...orang lain duduk mengangkang jer (erk..ni statement aku kalo dah rasa marah sangat..maaf lah ekk kalau terkasar sangat bahasa ni..)..ke dorang rasa macam..alah..buat macam mana pun tak guna jugak..kalau dah baka dorang macam tu..emm motif???

Sungguh!!!kalau ler aku di berikan kuasa untuk bersuara..memang aku nak luah semua..boleh.tapi karang ada yang mengutuk dan mengata belakang..silakan lah kalau nak mengutuk tu..berdepan lagi bagus..tak kisah u'lls!!..

CIKMA : Sabar......:)

2 ulasan:

  1. mamaijat : mmg tgh sabar mama...tapi sabar manusia ni ada had nya kan....

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails