IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Ahad, 1 April 2012

Pesta Kraftangan Malaysia, Jalan Conlay...

Setiap tahun dalam akhir bulan MAC..mesti ada Pesta Kraftangan Malaysia yang di adakan di Pusat Kraf, Jalan Conlay, KL...

Berkesempatan pergi tahun ni...dah hampir 3 tahun tak pergi (budget takdo!!!hehe)...tahun ni dapat pergi..lagipun dah lama tak ke sana dan juga nak membeli baju batik!!!(motif???dah 2 pasang baju batik Cikma koyak!!ganas kan..hihi)

Layan ekk perjalanan Cikma dan rakan-rakan...nanti ada juga yang Cikma akan masukkan entri tentang rombongan Cik Peah ke sana semalam...haha...layan...



Sarapan dulu...untuk tenaga berjalan-jalan







Cik Nah sibuk pilih kain..huhu


Cik Ina sempat posing






Berkoyan-koyan...haha









CIKMA : Tengok hasil-hasil seni dan kraf ni..teringat balik kenangan study kat UiTM...hehe..ingat-ingat lupa nak buat semua tu...:)

2 ulasan:

  1. fuuu... cantik nya batik itu... klu ada rezeki, nk join la bulan 11 ni ada lagi kan... cane tau event ni yer..?

    BalasPadam
    Balasan
    1. humairah : mmg cantik..rambang mata nak beli masa tu...tak pasti ler bln 11 ni..selalunya saya pergi yg pesti ni..sebab fokus semua etnik/bangsa di seluruh Msia..yang ni selalu nya dalam bulan 4 setiap tahun..

      Padam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails