IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 17 April 2012

Memberi ilmu itu wajib

Salam dan sejahtera...seronok dalam pada masa yang sama apa yang aku impikan dah pun terlaksana..walaupun bukan semua dan tidak semua yang dapat aku berikan..sekurang-kurangnya hajat nak jadi penceramah kepada rakan-rakan sejawat di SK Pandan Indah terlaksana..

Setahun menanti..uihh..lama kan..beberapa kali di tunda..akhirnya LADAP (Latihan dalam Perkhidmatan) untuk tahun 2012 ni dapat di lakukan..memang banyak lagi sebenarnya yang aku nak berikan pada rakan-rakan, tapi kekangan masa membantutkan ilmu yang nak aku berikan..di tambah alatan dan bahan kursus yang terhad (tak ramai yang bawa lappy)..tapi rasanya mereka faham dan boleh lakukan kot apa yang Cikma berikan...penggunaan Movie Maker untuk pembelajaran memang menyeronokkan..lebih-lebih lagi hasil yang kita buat orang lain suka..:)


Apa-apa pun..Cikma suka kalau orang lain pun suka..minta maaf lah pada rakan-rakan yang tak berapa nak faham kalau apa yang Cikma sampaikan tu tak boleh di terima...memang nak buat benda ni memerlukan lebih masa..bukan sejam dua jer..cuma kalau boleh lepas ni...rajin-rajin bawa lappy ekk..senang Cikma nak ajar..bukan apa..Cikma suka sangat nak kongsi ilmu pada kengkawan...bila kita kongsi sekurang-kurangnya dapat membantu rakan-rakan yang tak tahu kepada tahu dan boleh menambah ilmu pengetahuan dan kemahiran terutama nya berkaitan komputer..kan memberikan ilmu kepada orang itu wajib...betui tak???

CIKMA : Thanks kepada rakan-rakan yang sudi datang dan menuntut ilmu tempoh hari..:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails