IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 10 April 2012

Rombongan Cik MAI....

Rombongan CIK MAI...lebih realistik di letak tajuk begitu..ceh...MAI (singkatan kepada pangkal pertama nama-nama 3 dara glamour di SKPI!!! - MAZNAH, AKMA, INA)...haha...gelak-gelak dulu....:)

Aktiviti pertama anjuran Panitia Pendidikan Seni untuk sesi 2012...rombongan ke Pesta Kraftangan Malaysia di Jalan Conlay...kali pertama juga menyertai rombongan sekolah sejak posting di SKPI...kalau setakat bawa budak-budak pergi pertandingan ke..itu tak masuk list rombongan ekk....

Budak-budak teruja dan gembira..gambaran sebenar budak-budak SKPI yang jarang sertai rombongan walaupun Jalan Conlay tu sekangkang kera je dari SKPI..oklah kan untuk budak-budak ni mengenal seni kraf tradisional Malaysia...budak-budak pun tak banyak songeh dan buat hal..ok-ok jer...

Kami kalau boleh nak buat setiap tahun rombongan ke Pesta Kraftangan ni...sekurang-kurang nya kalau kita mengajar budak bandar ni apa benda nya gasing, budu, tikar, buluh, batik, canting, seni tembaga, seramik dan sebagainya takdelah dorang ternganga tak tahu...bagi mereka tu menambah ilmu di dada...yelah dok asyik ralit dengan tab dan ipad...susah juga kan...

Layan sedikit gambar yang sempat di snap....:)




















CIKMA : Nak pegi jalan-jalan lagi..ada sesapa nak bawak tak???....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails