IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 1 Januari 2013

...2013...



Lambat nak ucap..SELAMAT TAHUN BARU 2013..huihhh...lagi 7 tahun nak ke tahun 2020...emm..rasa2nya adakah negara kita dah maju seperti yang di harapkan pada tahun 2020..harap-harap negara akan sentiasa berada dalam kelompok negara yang sentiasa bersaing ke depan...:)

Tahun 2013..masih di KL..mengharungi kerjaya sebagai pendidik di sini..emm..dah rasa sedikit bosan sebenarnya..tapi apakan daya..belum ada rezeki ingin berhijrah kembali ke kampung halaman..harapan juga agar tahun ni dapat bertukar ke sana..

Tahun 2013..cuma sedikit perubahan dalam kerjaya..Cikma mengajar di tahun 4..dulu 2 tahun mengajar di tahun 3...kali ni kembali ke tahap 2..emm...tak sangka sebenarnya..well...aku tak kisah sangat..dapat balik jumpa anak-anak didik Cikma tahun lepas...seronok lah deme...sebab Cikgu Akma mengajar balik dorang..hehe...

Tiada azam...sebab azam sudah di buat dulu2..masih ada lagi yang belum terazam dan di makbulkan...kita merancang kan..yang menentukan segalanya ALLAH SWT..cuma kita teruskan kehidupan kita agar lebih baik dan sentiasa di redhai dan di lindungi ALLAH SWT selalu.....:)

CIKMA : Tahun 4...emm...best gak..bersama rakan-rakan sejawat baru..erk..maksudnya team yang baru..memang itu yang Cikma nak..bukan apa..dah terlalu lama rasa mengajar di tahun yang sama memang bosan gak..rasa tak berkembang otak...betui tak!!!!.....renung-renungkan...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails