IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Ahad, 13 Januari 2013

AKU, DIA DAN TONG SAMPAH , CINTA VLOG dan KAMPUNG SEMARAH API...

Kesimpulan dari apa yang Cikma buat hari ni...adalah menonton drama Melayu di internet dengan tersenyum simpul sambil membuat kerja...OOOOOMAI...

That bcoz Cikma sangat bosan..asyik buat kerja aje kan....so, nak mengurangkan sedikit bosan Cikma mencari drama yang secara spontan di tengok di laman youtube...memula tengok cerita Kampung Semarah Padi...tengok tak tadi kat TV1..kelakar giler kan...haha..asyik marah jer kalau bercakap gitu... Second...baru selesai tengok cerita AKU, DIA dan TONG SAMPAH...adoi...so sweet lakonan Beto Khusairi dan Siti Saleha...oooomai....cute n romantik giler cerita ni...suka lakonan selamba Beto Khusairi dan Siti Saleha..but mostly korang setuju kan tahun 2013 ni tahun Beto Khusairi...sapa setuju...angkat dua-dua tangan...hehehe Lastly...cerita CINTA VLOG...hehe reason tengok cerita ni..sebab Cikma minat tengok lakonan Wawa Zainal...but hero nya tak berapa jer nokk!!..tapi sebab jalan cerita menarik...Cikma layan jer....

 So,...layan ekk..but antara 3 cerita yang aku tengok hari ni...still boleh repeating the same drama over and over again...cerita apa...hehe...SETIA HUJUNG NYAWA...haha...layan...........:)

 



 CIKMA : 2 jenis orang yang suka senyum sorang-sorang ni..orang bercinta dan orang gila...haha..so sweet...dialog dalam cerita AKU, DIA dan TONG SAMPAH...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails