IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 22 Januari 2013

Orang lain tak tahu...



Orang lain tak tahu...

Apabila kita rasa sakit hati...betul tak???

Orang lain tak tahu...

Apabila kita rasa di khianati...betul tak???

Orang lain tak tahu...

Apabila kita rasa kita rindu kepada orang lain...betul tak???

Orang lain tak tahu...

Apabila kita rasa susah...betul tak???

Orang lain tak tahu...

Apabila kita rasa marah...betul tak???

Orang lain tak tahu...

Apabila orang lain yang lain buat tak tahu...betul tak???

Orang lain tak tahu...

Apabila kita rasa orang tu je yang betul...betul tak???

Orang lain tak tahu...

Apabila kita rasa kerdil bila tidak di pandang...betul tak???

Orang lain tak tahu...

Dalam hati ni...apa yang di rasa sekarang...betul tak???


CIKMA : Missed my old days with someone that i'll trusted well...emm...bila gamaknya tu ye...aku ego atau orang tu yang ego...ker memang dah tak nak kan....:(

2 ulasan:

  1. ...BETUL...BETUL....BETUL.......
    semua yang di atas BETUL belaka....
    hanya kita yang MEMAHAMI diri kita....
    EGO?????
    usah teruskan keegoan...kelak kita yang rugi....
    mengalah bukan bererti kita kalah...
    Allah is there....

    BalasPadam
  2. mamaijat : saya tak boleh berpura2 tidak ego mama...ada ketikanya kita perlukan ego itu...ego yang bukan maksud angkuh atau takbur..tapi ego dalam mempertahankan apa yang saya rasa benar di pihak saya..kerana saya tahu hanya ALLAH SWT yang Maha Mengetahui apa yang tersirat dalam hati saya....

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails