IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Selasa, 28 Februari 2012

Kapal Terbang OH Kapal Terbang...


Salam dan sejahtera..Alhamdulillah...Cikma makin baik dan tenang...memang kita kena terima setiap ujian yang datang...tabah dan redha...

Dalam tempoh terdekat...pelbagai dugaan yang datang...rancangan yang kengkonon telah mendapat 'kelulusan' akhirnya masih belum boleh berkesempatan lagi...aku anggap itu semua bukan rezeki...nak naik kapal terbang...yang pasti..impian masih belum terlaksana...tak pa kan...sementara tu boleh gigih simpan lagi duit nak melancong ke negara orang...anggaplah plan yang di rancang tu Allah SWT belum izinkan untuk Cikma pergi....

Anyway...masih ada lagi perancangan tahun ni...apa-apa pun aku sangat teruja nak buat pasport untuk kali pertama...:)...hehe...

CIKMA : Sabar dalam mencapai angan-angan dan impian...tiada negara pilihan nak pergi...janji naik kapal terbang dan budget nya bersesuaian dengan kemampuan Cikma...:)

1 ulasan:

  1. .....sabar...
    akan ada juga rezeki cik ma suatu hari nanti...

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails