IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Isnin, 6 Februari 2012

DI SAAT AKU MENCINTAIMU....



Meh layan lagu ni..Cikma lambat betul nak menerima lagu ni dalam pendengaran telinga Cikma...tahun lepas dah berkumandang lagu ni di radio...kira melatuplah...tapi Cikma buat tak tahu jer...baru sekarang terasa nak minat..hehe..tau tahu pasal apa...mungkin liriknya yang melankolik dan sedih...huhu...layan...

LIRIK LAGU :


Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta


CIKMA : Menyendiri lagi..menyendiri lagi..di saat kau tinggalkan diriku pergi...waduh!!!sedih2...

2 ulasan:

  1. .....cik ma..
    mamaijat dah menyendiri sejak 30 jan..hua hua hua.......tapi ujung minggu..x sendiri dah..ha ha ha ..
    boleh tak setiap hari tu ujung minggu????
    kwang3....

    BalasPadam
  2. mamaijat : hehe..sabo ekk mama...adik pergi menuntut ilmu tu..:)

    BalasPadam

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails