IKUT BLOG NI

Pelawat blog

Pray for them...Pray for GAZA

Pray for them...Pray for GAZA

Ahad, 3 Julai 2011

Transformer - DARK OF THE MOON


Musim panas yang panas!!!yup..di luar negara skang tengah summer..jadinya memang musim nilah selalunya akan ada filem2 yang terbaek dari Hollywood..Cikma macam biasa tahun ni wajib tonton adalah filem yang tengah hangat di tayangkan di seluruh negara...TRANSFORMER - DARK OF THE MOON...wallawey...memang mengagumkan!!!!!

Sepanjang menonton filem ni tadi...fuh!!!asyik WOW jer yang terkeluar dari mulut aku ni...kekeke...jakun kan sebab kali pertama tengok filem 3D...kan...hehe...memang berbaloi tengok...walaupun badan masih penat dan letih sebab sukan sekolah semalam...tapi Cikma gagahkan jugak nak tengok cerita ni....

Bab robot-robot dan perang-perang tu..memang tip top..jalan cerita jer yang biasa-biasa...dah boleh agak apa akan berlaku seterusnya...robot baik akan menang lah kan!!!...Cikma memang adore giler ngan segala teknik 3D yang dorang buat untuk buat filem ni...untuk teknik 3D tu ajr menelan belanja hampir RM 91.5 juta..tuk 3D jer...yang kos lain tu...emm..fuh!!!marvellous gitu....:)

CIKMA : Memang terbaek!!!!!!!!!!!!!......kalo ler aku ni terrer buat teknik 3D dan CGI..aku nak buat satu filem tuk Malaysia pulak!!!wah..tinggi melangit impian ko kan Cikma!!!!....

2 ulasan:

Catatan Popular

MY LISTED

Arkib Blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails